نوشته هاي من نوشته هاي من .

نوشته هاي من

بهبود و درمان وزوزگوش

ارزيابي وسايل شنيداري
سهولت در استفادهPrimus HIT وسيله اي است سمعك كه براي اندازه گيري و عيب يابي تمام ويژگي هاي تكنيكي سمعك بكار برده مي شود. اين دستگاه با اتصال به كامپيوتر از طريق كابل USB ميتواند به راحتي در محيط هاي مختلف استفاده نمود. استفاده همزمان ازين دستگاه و نرم افزارهاي مربوط به سمعك  امكان استفاده آسان و كنترل دقيقتر سمعك را فراهم مي آورد.توانايي انجام ازمون با استانداردهاي مختلفPrimus HIT توانايي انجام ارزيابي سمعك بر اساس دو استاندارد  ANSI و IEC را دارد. با اتصال كابل هاي برنامه ريزي تجويز سمعك به دستگاه ارتباط با سمعك ايجاد شده و ميتوان  طرف راست و چپ  را انتخاب كرد.
انجام آزمون به صورت اتوماتيك و متواليدر تنظيمات به صورت پيش فرض يا دلخواه ، همه ي موارد لازم براي ارزيابي ويژگي هاي سمعك به صورت ليست قرار داده شده است. ترتيب اين ازمونها به نحوي است كه به صورت متوالي و اتوماتيك قرار داده شده اند و استفاده كننده مي تواند مرحله به مرحله ازمونها را انجام دهد.سيستم فيتينگ پريموسانعطاف پذيريسيستم فيتينگ پريموس يك سيستم مدولار شامل AUD-REM-Speech Mapping –HIT  است . كه امكان استفاده از هر كدام از اينها را به ما مي دهد.امكان استفاده در كلينيك و خارج از كلينيك
با استفاده سيستم فيتينگ پريموس ميتوان هم اديومتري و هم اندازه گيري گوش واقعي و نقشه گفتاري انجام داد. به علت كوچك بودن سيستم و قرارگرفتن لوازم لازم در كيف لپ تاپ امكان استفاده در محيط هاي خارج از كلينيك را هم فراهم مي آورد.
با استفاده از تنظيمات پيش فرض و دلخواه ، در قسمت راهنماي انجام آزمونها تمام تنظيمات لازم براي انجام آزمون هاي ويژه بر اساس پروتكل انتخابي فرد به صورت ليست قرار گرفته شده اند. مشاوره دادن حرفه ايبا استفاده از مجموعه اي از فايل هاي صوتي و تصاوير متناسب موجود در سيستم فيتينگ پريموس امكان مشاوره عالي و حرفه اي  در رابطه با سومندي استفاده از سمعك را فراهم مي آورد. با امكان ديدن اطلاعات تصويري  در يك مانيتور جدا براحتي مي توان يك مشاوره خوب براي بيمار فراهم كرد.ويدئواتوسكوپ با استفاده از اين ابزار علاوه بر اتوسكوپي امكان بررسي مكان قرارگيري پروپ تيوب در كانال گوش با درمان وزوز گوش وضوح بالا را فراهم مي آورد. ويدئواتوسكوپ كاملا با نرم افزار NOAH و Primus سازگار است.


برچسب: سمعك، سمعك اتيكن، سمعك اينترتون، سمعك استاركي، سمعك فوناك، سمعك زيمنس، سمعك ويدكس، سمعك يونيترون، انواع سمعك، انواع سمعك ها، خريد سمعك، قيمت سمعك، سمعك هوشمند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۳۴ توسط:فاطمي موضوع: